It's a sunny day, not

Kom just hem (eller till F&F) från stenplockningen som hela Brottbysk håller på med just nu. Vi ska fixa en ny träningsyta som för tillfället är en lerig åker med massa stenar på. Hur som helst plockade vi tillsammans med pojkar 94, trevliga pojkar. Erik och Henning roade sig med att kasta lera på mig respektive putta omkull mig, ganska kul med lite smuts faktsikt. Vi fick sjuss på magnus fyrhjuling tillbaka vilket var mkt nice efter allt stående och gående. Imorgon börjar jag kl 9.10 och slutar typ 13.30 eller nått, mysigt värre!

Kommentarer
Postat av: jasmine

haha jag skyller på att det var ida som fotade (A)

2008-08-27 @ 07:26:27
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0