Jag är trött!

Hej!
Nej nu har jag inte skött bloggen igen, fy på mig!
I morse var jag på gudstjänst och efter det gick jag hem till min morfar, han hade bakat världens godaste kladdkaka. Efter det gick jag hem till mina farföräldrar och vattnade blommor och tänkdelampor (dom är nämligen på lansarote och någon måste ju ta hand om huset). Nu är jag hemma och kollar på någon gammal film med någon av olsen tvillingarna, har dock inte listat ut vem än (det kanske till och med är båda) . i dag måste jag förbereda mig inför min första praodag som är imorgon, det är så svårt att välja något att ha på sig. Jag ska praoa på H&m inne i stan, så man vil ju inte ha fel kläder på sig. Ikväll är det fotbollsmöte och kickboxning jag är riktigt otaggad men jag kommer väl förhoppningsvis igång. Ha en toppen dag!

image300

Adam tensta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg in lite bilder på hur du klär dig och ser ut inför första praodagen??

2008-02-10 @ 17:36:15
Postat av: Hedvig

Eller hur, Björn är ju bra ;)

2008-02-10 @ 21:53:56
URL: http://heddanz.blogg.se
Postat av: Joohanna <

kladdkaka, mums =)

2008-02-11 @ 21:10:41
URL: http://joojj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0