Jag behöver nya batterier!

Hej!
Jag är helt slut körd idag, det kan ha och göra med att jag inte somnade förens fram imot två - tre i söndags. Skoldagen har gått helt okej och vår sista lektion (fotboll) var ännu roligare än vad den brukar vara. Jag har tänkt på en sak, alla tjejer på vår skola är välsdigt desperata, det kommer en enda kille och praoar ui skolan och alla kastar sig över honom det är ganska komiskt faktist. Efter skolan gick jag hem och tog det lugnt ett tag. När min pappa kom hem så åkte vi hem till mamma och hämtade alla mina saker, det är så jobbigt att packa! Efter det köpte vi semlor som vi tog med till min farmor och farfar där vi fikade och kollade på morden i midsummer , väldigt trevligt faktist. När jag kom hem kännde jag mig som en zombi men trots det så var jag tvungen att packa upp.  Sen kommer jag på att jag ska lägga in en bild på mina nya stövlar som jag köpte i lördags , men då va batterierna i kameran så klart helt urladdade så jag sket i det. Förhoppningsvis så ska jag fixa nya batterier till imorgon så att jag kan lägga in en bild på skorna. Nej nu är det march i säng som gäller, jag är lika urladdad som kamerabatteriet!
Puss & Kram!
image293
Imorgon är det fettisdagen

Kommentarer
Postat av: Sara

snygg design på bloggen du hade ^^

2008-02-04 @ 21:12:42
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Maria Vuitton

Min sista tävling pågår nu :D Det enda man behöver göra för att vara med är att skriva en kommentar!!!

2008-02-04 @ 21:13:21
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Lisa

Haha, det kan bero på att vi inte har snygga killar i våran skola? (a) :D

2008-02-04 @ 21:17:26
URL: http://lisamuren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0