Varannan vecka

Okej, nu skämms jag för min superdåliga uppdatering! Men ikväll kommer jag till pappa (där jag förövrigt har glömmt min kamerasladd och det är ett av skälen till att jag inte bloggat) och jag lovar att bättra mig massor denna vecka. Och för er som tror att jag bara struntar i min blogg bara för att jg är lat så har ni fel, jag älskar att blogga men jag bor på två olika ställen varanan vecka och när jag bor hemma hos mamma så har jag inte tid att blogga det passar inte helt enkelt inte in i livsstilen. Så man kan säga att min blogg vilar varannan vecka och det är så det kommer att va helt enkelt. Jag lovar att jag kommer blogga ikväll, har massor att berätta.

image290
Jag kan också medela att jag fått reda på den här skådespelerskans namn nu, hon heter
Devon Aoki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0