Den sista måndagen utan skola på ett tag

Hej Världen!
Nu har jag gjort det igen, jag har helt enkelt helt glömt bort att blogga (sorligt som de låter så är det faktist sannt). Jag har haft en skön helg utan datorn så det var nästan värt det. Idag har jag haft en riktigt lugn dag, Jag har haft huset helt för mig själv och legat och kollat på tv, den mesta av tiden kollade jag på känndis kanalen (eller hur man ska beskriva den) "E". På "E" går en utav mina favorit serier, "Keeping up with the Kardashians"´(se bilder nedan) ,och jag hade så tur igår när det visades flera avsnitt irad. Idag har jag också flyttat mellan min mamma och pappa (vilket jag gör varje måndag) och som vanligt så är det kul att komma till den man inte bott med men jobbigt att flytta. Jag blev så stolt över mig själv när jag redan packat upp alla saken, ibland kan det gå flera dagar innan ja gör det.

Jag har blandade kännslor inför morgondagens skolstart, de skla bli kul att träffa alla igen, men tråkigt att börja skolan. Jag har också lite ångest över att jag inte har pluggat något under lovet. nu ska jag gå och kolla på dom sista avsnitten på säsong 3 av the OC.


Kourtney, Kim, Den älsta delen av familjen Kardashian, Khloe , Kendall & Kylie

Är det någon annan som följer serien?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: Haha, det låter gott :) Ska bli kul att se dig igen imorgon, det var ett tag sen :)

2008-01-07 @ 20:24:12
URL: http://voluume.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0