Det går bra nu, kompis det går bra nu

Hallo!
Nu sitter jag här igen och är för en gångs skull på toppen humör! Jag har tillbringat den större delen hos min farmor och farfar, vi kollade på någon as gammal film som hette "Bullit" det är tydligen den första action rullen eller något. Min farfar var iallfall nöjd över filmvalet han såg ut som ett barn i en godisaffär när han fick se gammla bilar av märken som Mustang och Pontiak. Jag traskade hem vid åtta och sen snackade jag en stund med Catrin och efter det började jag packa upp alla saker, jätte jobbigt i början men när det är klart så blir man så lättad. Jag är väldigt glad nu för jag fick äntligen en ny plattong idag, den är av märket gama. På onsdag bär det av till romme med skolan, det ska bli ganska roligt men jag måste faktist erkänna att roligast av allt är själva bussresan. Nej nu ska jag prova min nya plattong!
Vad har du för dig i kväll?


Jessica och jag hade lite "kul"


Bara Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt, jag bytte igår

2008-01-21 @ 21:47:41
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Emelie

OH NO hoppas inte blogg.se börjar krongla igen :P

2008-01-21 @ 21:59:57
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: jyssan

viiillll oxå ha GAAAMAAA (a)

2008-01-25 @ 14:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0