Ja sara, fossil fuel!

Tjoho!


I morse var jag dödligt trött, men jag pallade mig upp ändå. Min första lektion var fotboll, när vi höll på och byta om inför träningspasset la jag mig ner på en bänk för att vila lite, det slutade med att jag somnade. När jag vaknade till hade alla redan gått in och börjat värma upp, väldigt pinsamt! Efter skolan gick jag hem en snabbis för att lämna/hämta grejer. Sen vare upp till gården och efter det hoppade jag på buss 665 till vallentuna för att möta min kusin Sara. Vi fick sjuss av min faster Anna till Täby C. I Täby hittade sara en kjol och en tröja,  jättefina! Jag hittade också några sker  (se nedan). Nu kan jag äntligen lägga in bilder som inte är tagna med min mobilkamera, men lyckan kommer bara attvara så länge som jag uppehåller mig hos Sara, tyvärr! Jag slänger in en dagens outfit också. Vad har ni haft för er idag?

Dagens Outfit




(klicka för att förstora bilderna) foto: Sara

  • Svart linne - JC
  • Mörka jeans - H&M
  • Blå vit randig skjorta - Mammas gamla, vet inte vart den är köpt
  • Svart skärp -  veromoda
  • Silvrigt hjärthalsband - Albrektsguld

Shopping



(klicka för att förstora bilderna)foto: Sara

  • Svart oversize tröja - Gina tricot 199 kr
  • Gråa jeans - H&M 398 kr
  • Grå/svart klänning - Gina Tricot - 99,50 kr (rea)

Ha en toppen kväll!



Kommentarer
Postat av: alicia

fina :)

2008-01-11 @ 21:18:23
URL: http://ipapipa.blogg.se
Postat av: Fanny

Jätte snyggt:) Gillade skärpet!

2008-01-12 @ 20:12:25
Postat av: Madde

Finfina kläder! =)

2008-01-12 @ 21:14:44
URL: http://maddekdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0