Lista

Jag kommer från: Sverige
jag är just nu: Lättad
hur gammal är du: är nu inne på upploppet av mitt fjortonde år. (15 i maj)
tycker du om någon just nu: nej
om sex månader: Ja, då är det sommar. Har jag tur ligger jag på en solig strand.
jag samlar på: Inget
gröna eller röda äppeln: det beror på , oftas röda.
vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen, jag håller det för mig själv.
gillar du golf: nej, det är inget för mig.
vilken tid gick du upp idag: 10.00
har du sovit i din egna säng inatt: yes
har du strumpor på dig nu: ja, men dom är inte snygga.
hur svarar du i telefon: Hallå
är du ensam nu: Jao.
Vad ska du göra ikväll? titta på tv, käka riesen och ta det almänt lugnt inför skolstarten imorgon.
vad ska du göra imorgon: Skola,
var vill du bo när du blir stor: Jag vet inte riktigt,
är det okej att gråta: Absolut
när grät du senast: Jag kommer inte ihåg. 
vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren och våren.
laddar du ner musik och film från Internet: nej, aldrig.
vad skulle du göra om du vann en miljon:  spara och shoppa :)
bär du glasögon eller linser: Nej
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
när går du upp ur sängen typ en helg morgon: 11- 12 :P
har du piercing: Nope,
vill du gifta dig:  Ja .
vill du ha barn: Ja.Men inte på ett bra tag.
solar du ofta: när det är varmt, men ja tycker att de e tråkigt att ligga still så länge..
är du bra på att laga mat: nja, sisodära.
gillar du att dansa: Ja! Jag dansar väldigt ofta.
är du flygrädd: Nej, inte särskilt.
hur vig är du: ganska vig, mellan 1 och 10, 7.
vad dricker du helst när du är törstig: vatten.
vilken är din favorit glass: choklad
tror du på ett liv efter:  Vet inte, jag hoppas på det.
vad äter du helst när du ser på film: chips
lever dina föräldrar tillsammans: nej.
är du morgon eller kvälls människa: både och.
vilken ögonfärg har du: Grön-gul.
vilken hår färg har du natuligt: Blond.
vilka hår färger har du haft: Blond, brun, rött.
har du någon gång gråtit dej till sömns: ja det har hännt, under 2007 faktist.
biter du på naglarna: Nej
är du beroende av något: nej.
röker du: Nej .
hur ofta tränar/motionerar du: i stort sätt varje dag.
Senaste låt du hörde: ingenaning om vad den heter.
vad gör du på helgerna: Är med vänner och tränar.
brukar du bädda sängen: japp, varje dag.
hur många timmar sover du på en natt: melllan 6 och 10 timmar.
senaste bok: gossipgirl, den sjätte.
har du kysst någon under den senaste veckan: Nej
vad var det senaste du sa: oj, kommer inte ihåg.
önskar du att du bodde någon annanstans:Ibland
vem kramande du senast: mamma.
saknar du någon nu: Japp
hur många lampor har du i ditt rum: åtta.
vem ringde dig senast: agnes , min syster.
gillar du att slåss: haha , ibland.
var du glad igår: Ja, hyfsat.
vad är din favoritfärg: jag ha ringen favorit..
sminkar du dig: yes.
känner du dej värdelös: ibland så.
brukar du tänka på självmord: Nej, aldrig !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: Mjää, nu kom jag på att jag måste plocka ögonbrynen också :) Och den där listan snor jag (a)

2008-01-07 @ 20:46:45
URL: http://voluume.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0