Rain will wash away your sins

Hellu!
Gårdagens kickboxning var grymt jobbig, men man måste ju lidapin för att bli fin. Jag stannade kvar ett tag efter kickboxningen så jag va väl hemma vid 22.00, sen skulle man käka och duscha och såklart läsa lite Gossipgirl så det blev väldigt sent innan ljuset släcktes. I morse var det grymt jobbigt att gå upp, höll på att svimma av trötthet. Jag pallade mig iallafall upp och klädde på mig och packade inför dagen, orkade inte ens sminka mig så det blev en smink fri dag, vilket kan vara ganska skönt. Dagen har vart fullproppad av lektioner och nästan inga raster (suck). Sista lektionen var fotboll, vi körde ett fyspass och sedan lite lek och till slut spel. Vi stannade ett tag efter träningen och lattjade lite, riktigt kul faktist! Som ni "stammisar" kanske märkt så flyttar jag mellan min mamma och pappa på måndagar, vilket är riktigt jobbigt. Ni kanske också har märkt att jag inteär en lika aktiv bloggare när jag är hos min mamma, detta beror på tids brist. Jag ska försöka bättra mig den här veckan, men om jag inte bloggar så mkt så vet ni iallfall varför. Nu är det bara till att packa igen. 
Hur har din dag vart?

image253
Kate Walsh


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Svar: Haha, det är väl lite charmigt :P

2008-01-14 @ 16:51:18
URL: http://heddanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0