Romme

Hej hej!
Ledsen att jag inte bloggade igår men på väg hem från romme blev en kompis sjuk och va tvungen att åka till sjukhuset satt jag blev lite chockad. Romme var iallfall kul, dom hade vissa backar avstängda men det funkade ändå. De nya backarna var öppna så vi höll till där den största delen av tiden. Och som på alla andra Romme resor så kan man ju inte låta bli att fotografera lite,  men tyvär så lämnade jag kameran i bussen och fick inga bilder från backen. Jag fick också bara bilder på ungefär tre personer men ändå.




Bilder:
1. Så här ser jag ut klockan fem på morgonen.
2. Jessica och jag.
3. Jesper, Jessica 6 jag - inget romme utan en "fjortis" pose.
4. Jes och Fan
5. Jessica, älskling!
6. jess, jesp, fan.
7. Sötjessica och jesper.
8. haha ploj.
9. Ingen aning, jag gillar att ta knepiga bilder.
10. Jessica och Fanny
11. Jesfan
12. coolaste tröjan i hela romme!

Kommentarer
Postat av: jyssan

vem vart sjuk :O?

2008-01-25 @ 14:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0