Toarulle och Epatraktorer, det är grejer det!

Haloj!
Nu har jäg äntligen klarat av eftermiddagen! Efter tennisen skyndade jag mig hem och slängde mig i duschen och packade ner allt som jag behöver på morgondagens Romme-resa. Jag fixade snowborden och gav mig iväg för att möta Malin och sen gå hem till henne och käka donken. Föresten jag vet fan inte hur man bär en snowboard (öven om den har fodral och bärremmar) när vi äntligen kommit fram så inser jag att jag glömmt mobilen och måste gå hem igen, Malin som var mitt upp i ett mystiskt telefonsamtal var inte till myvket hjälp så jag fick springa sista biten själv. Sen bar det av tillbaka till Malin. Nu sitter jag och ger Malin order om vad som ska packas och vad som inte ska packas. Snart blir det förhoppningsvis lite plugg gjort (men ja ska nog inte hoppas för mycket, jag vet hur vi blir när vi är på flumhumör). Nu måste jag springa och skriva en massa kom ihåg lappar till morgondagen, jag har en kännsla av att mitt minne kommer svika mig om jag ska gå upp vid fem imorgon bitti så de e lika bra att vara på den säkra sidan!
Vad ska ni göra imorgon?

image271

Freddy Åsblom


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: haha, ja spanska är tråkigt men jag har VG i det;)
FREDDY ÄR GRYMT SNYGG!!

2008-01-22 @ 20:48:17
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: tilda

Snygg bild

2008-01-23 @ 21:08:30
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Anna

Jag hoppas min bräda kom tillbaka säkert nu då Fanny? ;)

2008-01-24 @ 08:28:21
URL: http://anniiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0