Onsdag

Hej !
Just nu sitter jag hemma hos Jessica och såsar. Tidigare idag var vi i täby en sväng för att göra några nödvändiga inköp, ett par svart lågskor från H&M fick följa med mig hem. Egentligen ska Jessica plugga och jag hjälpa till, men hon började städa så nu sitter jag sysslolös. ikväll ska jag dansa för födrsta gången på massor av veckor, jag känner mig lite nervös eftersom jag missat så mycket men det ska nog gå bra ändå.I morgon är sista skoldagen innan lovet börjar, det ska bli så skönt att vara lite ledig( trots att vi just haft sportlov).

I dag hade sexorna i vår skola gympa och hade lämnat alla sina värdesaker i omklädningsrummet, under den en timme långa gympalektionen hann några utomstående snå mobiler,pengar,presentkort,busskort,kläder och väskor. ca 30 mobiler blev snodda och nästan alla blev av med sina busskort. Snacka om att jag aldrig kommer att lämna något i det omklädningsrummet igen!  Någon annan skola som råkat ut för liknande?

Jag måste ännu en gång säga att jag blir oaerhört frestad att göra om i mitt rum nu när jag ser Jessicas, vill åka hem på en gång och göra om!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga in en bild på hennes rum?

2008-03-20 @ 19:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0