Födelsedag (nästan iallafall)

Nu sitter jag här och skriver ett snabbinlägg, jag ska nämligen få gäster snart. Vi ska fira min födelsedag i föskott (för en gångs skull) och släkt och lite vänner kommer. Jag har just städat badrummet och damsugit alla rum , väldigt duktigt av mig tycker jag (a). Malin har vart snäll och hjälpt till att baka en kladdkaka som vi ska bjuda på, tack malin! nä nu ska jag gå och hjälpa till, vem vet jag kanske får några fina presenter som jag kan blogga om senare ?(a) puss på er!





image340
Malin är duktig på att baka

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Både fanny och malin är sjukt duktiga!

2008-05-06 @ 20:26:46
URL: http://fordomsfull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0