Happy day

Nu sitter jag här igen, att börja blogga igen går ju faktist bra (har vart i gång i ca en och en halv dag). Fast det är måndag så känner jag mig väldigt posetiv, har vart glad hela dagen. Jag har idag flyttat till min kära mor och har för en gångs skull packat upp alla mina fyra(ja du läste rätt, fyra) väskor. Jag har också börjat planera min vecka, det händer massor ! Imorgon ska ett arbete vara klar och två läxor redovisas, jag ska kolla på massa fotbollsmatcher och fira min födelsedag. På onsdag har jag match på kvällen. På torsdags kvällen ska jag packa inför fredag. På fredag fyller jag femton och åker till gbg på kofa läger! som ni hör så är det en lite "bissy" vecka så jag kanske inte bloggar varje dag men ska iallafall försöka, nu ska jag gå och måla naglarna. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Puss på Fanny, syns imorn =)

2008-05-05 @ 22:22:44
URL: http://www.larzzuw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0