I can't sleep without you baby!

Haloj! I dag har jag vart hem från skolan (igen) och försökt bli frisk, men icke. Jag sov till ca halv elva och gick sedan över till farmor och farfar för att käka lite frukost och slappa. Jag kan stolt säga att jag gjort klart en av tre läxor, nu är det bara två kvar (suck). Efter ett tag märkte jag att mina skor från ellos (som jag valde och beställde som födelsedagspresent från farmor och farfar i måndags) hade kommit så jag och farfar åkte till posten och hämtade dom, gissa om jag blev glad! Efter yttiligare några timmar hos F&F så traskade jag hem till Malin för att plugga inför mårgondagens spanska prov, jag ska nämligen skriva provet imorgon och sen gå hem direkt igen. Efter ett tag fick vi för oss att måla naglarna vilket slutade med att jag hade vänsterhandens naglar och halva högra tummnageln målat i klar rött. Vi gick hem till Hjortarna (mi ngamla dagmammas familj) och helene (som är väldigt bra på att fixa naglar) målade mina i limegrönt och guldglitter med stenar på (jag vet att de låter väldigt fult men det blev faktist ganska häftigt). Efter några timmar sjussade hampus hem oss i Epa traktorn(tur att jag överlevde) och nu sitter jag här och gör ingenting och laddar upp inför morgondagen. Nä, nu vill jag bädda ner mig puss på er!

image353
Mina nya skor från Ellos.se

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fy vilka fina skor! Påminner lite om mina nya =)

Puss Fanny, du är finast!

2008-05-16 @ 16:17:48
URL: http://www.larzzuw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0