Sjukling

Har inte haft någon ork att göra något alls idag, är helt slut. Jag har fått världens jobbigaste rethosta, typiskt att få den just nu när jag ska sjunga på konfirmationen på söndag. Jag har spenderat dagen framför tv:n och tre "chick flicks", John Tucker must die, bring it on och step up. Jag har också tagit hem massor med skol böcker i hop om att få lite lust att arbeta så att jag inte hamnar efter men den lusten har inte visat sig än, det får bli imorgon! Nu tänker jag krypa ner i sägen och ligga framför tv:n med en kopp te resten av kvällen, puss!
image352
längtar tillbaka till förra helgen när det var sommrigt och soligt!

Kommentarer
Postat av: jen

åååh, vilken somrig fin bild! ser skönt ut :)

2008-05-14 @ 20:50:05
URL: http://iens.blogg.se
Postat av: Amanda

Fanny, lika fin som vanligt, finns inga ord.

Puss

2008-05-14 @ 22:19:43
URL: http://www.larzzuw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0