Söndag

Oj,oj ! Nu har jag vart dålig på att uppdatera igen! I fredags var jag i Täby c med Malin, Larzza och Hedvig. Det var väldigt trevligt, en bh, en t-shirt, ett nagellack och en klänning (som hette Fanny dress) fick följa med mig hem. I lördags hade vi fotbollsmatch och vi spelade 2-2 mot Iron (jag är inte alls nöjd) och senare på kvällen kom Malin och hennes familj hem till oss och käka middag, väldigt mysigt ! idag har vi solat, tagit det lungt och ägnat oss till vår favorit syssla, att äta ! (nej vi är inte tjocka, vi gillar bara att äta xD) Just nu är jag hemma hos Malin och ska väl därför ta och vara lite social, puss på er!
image360

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fanny dress var finfin!

2008-05-25 @ 20:54:47
URL: http://www.larzzuw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0