Why can´t i sleep whenever i think about you?

Haloj! i dag har jag äntligen konfirmerat mig! Jag hade en super trevlig mottagning med massor av vänner och bekanta. Jag fick också hur mycket fina presenter som helst som jag jätte järna skulle ta kort på och visa er men jag har tyvär troligtvis tappat min kamera på tåget på väg hem från göteborg, så inga bilder alltså. Efter konfamottagningen bar det av hemmåt, väl hemma bytte ja gom till myskläder och gick upp till ip för att kolla på fotboll där jag insvept i två filtar satt under ett paraply och mös med Agnes,Jasse,Malin,Larzza och Hedvig. Nu ska jag ta och packa upp alla fina presenter (om jag orkar) och ta det lite lugnt och kanske plugg aom jag orkar. Ha en bra kväll sötisar!

Lite(konstiga)bilder från konfan, Jag och Kusin Marcus

Kommentarer
Postat av: Amanda

Söta Fanny

2008-05-19 @ 15:04:41
URL: http://www.larzzuw.blogg.se
Postat av: Rebecca

söt :)

haha på den första bilden är ju då min kusin med i bakgrunden ;)

2008-05-21 @ 22:16:26
URL: http://lifeslikethis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0