FAvorit i repris

Visste du att JAsmine är kär i mig, fast jag är kär i Felix nyman.  En dag när sofie hb och jag var på promenad så försökte linda wicksell våldta oss båda! Då ringde jag viktor åkerberg och hon kom direkt. Igår när jag duschade så ringde Viktor åkerberg (igen, skummt) på min dörr och ville att han och jag skulle leka doktor, men jag kunde inte för jag skulle ha sex med sofie hb (ingen, va e de med min mobil?!) om två minuter. Förra veckan när jag dammsög mitt rum så låg Fyllolle under min säng och strulade med partille oskar. Men nu orkar jag inte mer fortsätta mer för nu ska jag och Heddan leka indianer.

 Använd din mobil, gå in på kontaktlistan. Håll in knappen så att det bläddrar neddåt utan att du får titta, sedan stannar du när du vill & skriver in det namnet du hamnat på. Fuska inte !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0