Halloweeeeeeeeeeeeeeeeeen

Haloj! I går vaknade jag vid halv ett(rätt sent för att vara jag), sen gick jag hem till F&F och åt lunch/frukost och såg på en film med dom. Sen ringer Jessica och säger att dom ska hämta mig om tio minuter. Jag fick rätt mkt panik, där satt jag helt oduschad, osminkad, i sovtröjan och mjukisbyxor, härligt Fanny! Jag sprang iaf hem och packade ihop alla mina saker som jag skulle ha med mig. Jag och Jessica blev sjussade hem till  min mamma, där hämtade vi en kjol som  Jessica skulle låna. När vi kom hem till Jessica satt vi mest och pratade skit och flummade. Vi började med att duscha typ klockan fyra och vi va inte klara förens åtta, rätt sega brudar! När vi gick till Junehall så hade det precis snöat så jag passade på att kasta årets första snöboll på jessica, hon blev inte så sur. När vi kom till Junehall så va de fortfarande bara tjejerna som va där, men rätt som de va var huset fullt av massor med folk... Jag, Jessica, och Anna dansade istort sätt hela kvällen, sjukt kul! De va mindre kul att vakna i morse efter bar anågra timars sömn, men men de är smällar man får ta :D. I dag ska jag vara med Herman och försöka få lit eplugg gjort (suck,  va har man lovet till om man endå måste plugga?) ... Puss!



Cp bild från igår....


Kommentarer
Postat av: sarahöhman

fanny är söt !

2008-11-01 @ 15:41:43
Postat av: fanie

Tack sarah :) <3

2008-11-02 @ 15:24:52
URL: http://fanie.blogg.se/
Postat av: fanie

tack sarah :)

2008-11-02 @ 15:26:06
URL: http://fanie.blogg.se/
Postat av: Anonym

varsågod fanny

2008-11-02 @ 16:53:00
Postat av: Anonym

varsågod fanny :)

2008-11-02 @ 16:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0