Dagen efter igår

Hej!
Är tyvär fortfarande sjuk och börjar tröttna på att sitta hemma och gör nada. Så i dag fick jag ett ryck och städade mitt rum och packade upp alla kläder som jag hade med mig ifrån pappa. Jag fick också ett ryck och gick ut och fotade lite random saker, min mobil kamera e dock inte den bästa så ni får ta bilderna för va dom är.... Imorgon ska jag iaf gå till praoen igen, lite tråkigt att jag har missat två dagar nu men så kan det vara. Imorgon ska jag också träffa Herman (jippie) en stund och sova hos Malin :) ! Nu ska jag gå och göra en snöängel...





(jag va ganska uttråkad i dag som ni kanske märker)

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

åh, superfina bilder!

2008-10-23 @ 18:23:24
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0