Kul liv Fanny

Visste du att Malin Daneby är kär i mig, fast jag är kär i carro .  En dag när heddan och jag var på promenad så försökte mamma annika våldta oss båda! Då ringde jag saldontroll och hon kom direkt. Igår när jag duschade så ringde Basse på min dörr och ville att han och jag skulle leka doktor, men jag kunde inte för jag skulle ha sex med Jasmine om två minuter. Förra veckan när jag dammsög mitt rum så låg partille kevin under min säng och strulade med jessika. Men nu orkar jag inte mer fortsätta mer för nu ska jag och Viktor due-boje  leka indianer.

 Använd din mobil, gå in på kontaktlistan. Håll in knappen så att det bläddrar neddåt utan att du får titta, sedan stannar du när du vill & skriver in det namnet du hamnat på. Fuska inte !

Kommentarer
Postat av: Jasmine

hahah fanny och jag ska ha sex. myyys ;D

2008-10-17 @ 21:43:36
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0