Thank god it's friday

Haloj!
igår träffade jag min kära kusin Sara för första gången på pinsamt länge, väldigt trevligt! Jag och sara åkte in till stan och mötte Herman och Anton och sara var såklart hungrig som vanligt så vi hamnade på donken. Senare hamnade vi på bio (dock utan anton som längtade hem till norrtälje), vi såsg Wanted som faktiskt var riktigt bra. Det var meningen att vi skulle hem till lovisap på kvällen men när vi kom hem så ösregnade det och klockan va alldeles för mkt för att jag skulle orka sätta mig på en buss och sen gå i en kilometer i regnet, så vi stannade helt enkelt hemma. Väldigt intressant blogginlägg måste jag säga, hsr lust att sudda ut det nu på direkten men jag ät helt enkelt för lat för att skriva ett nytt, sorry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0