...

Fredag:
- Skola
- Täby med J
- Frös om händerna (undra varför herman?)
- Åkte till J
- Middag
- Godis inhandling
- Moppetripp till egskogen (svinkallt)
- Värmning på gården
- Hem till J
- Svull och bus
- Sovning

Lördag:
- Vaknar med J på mig
- Kollar film
- Myser
- Åker hem
- Fixa
- Kolla B-lagsmatch i Riala
- Hem
- Pizza
- Övertala pappa att sjussa mig till Norrtälje
- Garva ihjäl mig
- sooovning

Söndag:
- Vaknade på  underbara landet
- Såg ett dött vildsvin :S
- Käka malins bakverk (^^)
- Åkte hem
- Data nördar mig (a)

(Väldigt intresant helg, jag vet !)



Kommentarer
Postat av: jasmine

HAHAHA sexigaste linje-domaren ;D

2008-09-21 @ 14:31:57
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0