The pååååsklov :)

Tjeeena ! Eftersom de verkar som om jag aldrig har tid att blogga längre och har mobilen fylld med bilder så tänkte jag slänga in några från fotbollsdagen (?) i Nykvarn :)


(sista bilden hör inte hit men de är ball så den får stanna :D )

Som  de flesta vet så spenderades mitt lov på Malta, Vilket var rätt nice. Fast de va dåligt väder, antagligen varmare hemma i sverige och dålig shopping så mina mål med resan (bli brun och shoppa) rann ut i sanden. Kan Medela att jag har läst ca 3 böcker på en vecka, så mycket extra tid hade jag ^^ Vi flög från Malta igår kväll klockan nio, landade klockan ett i natt, när jag kom hem så låg det en pojke och sov i min säng, alla vet vem pojken var. Jag tvingade upp honom i sängen, gav honom presenter och en pizza. Detta resulterade i fyra timmars sömn (va tvungna att gå upp tidigt för poken hade match) Sen hände något som aldrig tidigare har hänt, jag stack ut och sprang, klockan nio på en måndagsmorgon, vädigt stolt över mig själv (måste ju komma iform till serie starten på söndag). Ska även spinna ikväll, hoppas att mina ben inte dör :P Nej nu har jag en väska att packa upp och ett rum att säda, suuuuuuuuuuuck!








Kommentarer
Postat av: schara

wooohooo edström sisters är hemma igen! Måste påpeka att den fjärde sista bilden ser liiiiiiiiiite bulgarien 09 ut :):):):)

2009-04-13 @ 13:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0