Schoolsoft

Jaha , det var det  " första dagen på gymnasiet" : jag ägde alla ! haha nei men seriöst, det var helt okej :) Min klass består av 20 killar och 12 tjejer, love it! (sarkasm) känns lite surt eftersom jag vill ha många nya kompisar, men och andra sidan så kryllar resten av skolan av tjejer... jag lärde mig något nytt idag, nämligen att göra ett sådant: \ (back slash), för er som inte vet hur man gör, alt gr och frågetecken, vet inte varför jag berättar det men någon kanske lär sig! Efter skolan va jag tvungen att köpa ett hänglås och en loggbok, vilket caroline också behövde så jag fick sällskap :)

I morgon börjar jag halv tolv, vilket innebär sovmorgon och sovmorgon= naaaajs ! mindre najs är att 25:an diffar (som vanligt :O) vem är det som bestämmer när bussen ska gå egentligen? Jag ska ringa och klaga ;D Har matte diagnos första lektionen och sen företagsekonomi och efter det är det sluuuuut !  I morgon blir det bio in the big town (nortan), beck tror jag att det blir. Och sen sova över hos väldens underbaraste pojkvän :)
 Puss på er ! ( om någon läser, annars puss på mig själv)


Kommentarer
Postat av: Annika

jag läser! nais med mycket killar, hihi, vi är typ 20 tjejer och 12 killar ;) och jag vill ha killkompisar!

2009-08-20 @ 22:19:30
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: proffsfotarN

ojojoj, vilket proffa kan det vara som tog denna snygga bild??? KAn man få hennes atograf?snälla!

2009-08-21 @ 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0