puss

Hej alla glad underbara perfekta utåtriktade glassiga människor !
(snygg inledning måste jag säga)
som ni kanske märkt så har min kära man vart inne och bloggat lite, det lär fortsätta så i fortsättningen förhoppningsvis :D Jag vet inte om det kommer att bli så mkt mer bloggande denna vecka, vi harnämligen massor att göra i skolan, plus att jag var ju sjuk förra veckan så jag har en del att göra så att säga.  På torsdag drar jag och alla mina glassiga lagvänner till åland med vårt otroligt proffsiga proffs fotbollslag. Rätt drygt att vi är borta på allahjärtansdag men vi överlever nog, man kan ju ha en egen allahjärtans dag, eller va säger ni? Nei, nu måste jag dra mig bort till lektionen, no genomgång iför provet i morgon, jävligt jobbigt men jävligt nödvändigt. JAg måste bara säga att detta är ett jävligt oseriöst skrivet inlägg ^^ Seeee yah bitches!

Kommentarer
Postat av: Annika

det ska bli så sjukt kul att åka till åland! :D

2009-02-10 @ 16:37:17
URL: http://gulll.bilddagboken.se
Postat av: Fanie

ja det ska det :D

2009-02-10 @ 19:29:13
URL: http://fanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0