Till mina underbara tjejor :)

Helgen har spenderats på Åland med mitt nya(?) fotbollslag, väldigt kul förutom att jag saknade min man väldigt väldigt mycket. Anyway, jag kan sammanfatta helgen med några ord: Blod på fingret, fotboll, dusch,chips, sjösjuka,färja,taxfree, utelåsta, petrus lukas pedolski(hette han så?) på min och proffsets matta, rumskompis, saknad, glädje,flumm, besvikenhet, träningverk, tidiga mornar, kryckor, bilder,buff'e, vinnst, kärlek.
Här kommer några av mina favvo bilder från helgen, jag har snott dem av Annika och Jasse, hoppas dom inte slår mig :)

Två sötisar :)

Två coola brudar

Peace niggha

Hallen, Sarii och jag

snömannen :O

Jag vila lite (a)

Proffs, rumskompis :)

Petra "petrus" lukas podolski.jag  tror tammefan att hon är min nya idol.

Jag skotta lite

massa saker

aj , fingret

två annonyma flummister

fingret :(

määä

en krycka, en jacka

bäst

haha

Min rumskompisar sista natten

mys

:)

Kommentarer
Postat av: Annika

en himla underbar helg var det :) och jag ska inte slå dig (;

2009-02-17 @ 17:05:53
URL: http://gulll.bilddagboken.se
Postat av: Jasmine

helgen var bääästis! akta dig på nästa träning, jag kanske får för mig att slå dig trots allt. och kanske till och med en gång extra från annika (a) ;)

2009-02-17 @ 22:56:52
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0