Määääääääääää

Hei :)
I måndags var jag på den första "riktiga" träningen med VBK, vi va 40 tjejer, ganska stor skillnad från vår förra trupp på 16 spelare^^. Träningen gick iaf bra. Igår va jag med Herman hela kvällen , helst sjukt hur fort tiden kan gå ibland :P
Idag gick jag till skolan trots att jag va sjuk för att vara med på ett prov, när jag kommer dit säger läraren att de va oviktigt och att jag kunde gå hem igen. Så dagen har spenderats framför tvn hos farmor och farfar. Jag är riktigt träningssugen och bara för det så har vi ingen träning idag (visst, jag hade ju inte kunnat spela men ändå :P) så jag får sysselsätta mig med att slåt in paket istället, det är väl bra träning för fingrarnam eller?

(hittade lite gammla bilder i datorn)

Kommentarer
Postat av: Rebeccap

åhh underbart gammla bilder :D

2009-01-14 @ 18:46:36
URL: http://rebeccapp.blogg.se/
Postat av: Rebeccap

juste avslutningsbilderna, ja du, dom försvann någonstans i mängden :( ;) <3333

2009-01-14 @ 18:47:32
URL: http://rebeccapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0