Thank god it's friday

Hei :) Jag tänkte uppdatera er lite om min vekca. i tisdags gick jag i skolan till fyra, jag var med och skrev manuset till vår cabaret vilket vara väldigt kul och trevligt. Sen gick jag hem till F&F som dagen till ära kom hem från London. I onsdags var det en hektisk dag, först skola, sen kom jag hem och bakade en kladdkaka. Medans den var i ugnen pluggade jag spanska och engelska, efter två timmar satte jag mig och kolla på världens bästa one three hill. Vi sex sjussad ejag och pappa agge till innebandy samling i vallentuna, vi åkte därerfter till donken och satt där i minst en timme. Tillbaka till valllentuna för att träna mellan 20.00 och 21.30, jag och annika var ett dream team. Hem till kusin sara och hämta nyckel till mitt hus, lägga in en pizza i ungen, duscha, städa, äta, prata med Hermis och sova. Det kallar jag en hektisk dag! I går blev det betydligt lugnare, Herman kom hit och vi bara slöa och flumma hela kvällen. Idag ska jag återigen träffa Herman, sova där och bli hämtad vid typ åtta (lite innan) imorgon bitti för att åka på fotbollsturnering på väddö, önska mig lycka till, det lär jag behöva ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det kommer gå skitbra ;)

2009-01-30 @ 16:29:12
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/
Postat av: Annika

yes, we were a dreamteam :) och cupen kommer gå skitbra ;D

2009-01-30 @ 17:28:08
URL: http://gulll.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0