idag är det tors dag :)

HEj :)
Sitter just nu på mattelektionen och leker med en dator, så himmla slappt i skolan nu  för tiden! Känns alldeles onödigt att vara här, jag ställde frågan varför vi va här till min matte lärare och fick ett ganska bra svar : "strunt samma du får iaf chansen att umgås med dina vänner som du inte kommer att träffa särskilt ofta" han har en poäng. Fast de gäller inte mig, jag får sällskap att tre tjejer fån min klass nästa år... Efter detta har jag fotboll, får se hur de går i pissvädret...

I kväll ska jag vara med MAnnen, sen träning och sen sova hos honom, lite skönt att jag vaknade i morse och insåg att jag är ledig i morgon! I morgon så tar anna och julia studenten så de blir till att vara med på både utspring och mottagning. I helgen lär jag vara en del med herman, hoppas jag :)

Jag planerade också midsommar, jag och herman ska åka med övriga släkten ned till småland, vi ska dock tälta på gräsmattan men de blir nog as mysigt :)

Alltid blir de lite halv skumt....

Någon annan än jag som tycker att jag är lite lik karin? (gull)

Kommentarer
Postat av: lisa

heeejj fannyyy!:) maggan sa att du anmält och betalt till holland? nu förstår jag ingenting. :S

och nej jag tycker du liknar agnes jätte mycket på sista biden, inte annika! ;D <3

2009-06-04 @ 10:46:32
Postat av: Annika

haha jo du är faktiskt kanske lite lik mig :)

2009-06-04 @ 16:34:57
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: fanny

lisA: DOM HAR LURAT MIG SÅ NU HAR JAG INGET ANNAT VAL ÄN ATT ÅKA MED XD

2009-06-04 @ 21:46:53
URL: http://fanie.blogg.se/
Postat av: lisa

JAAAAAAA! :D

2009-06-06 @ 18:55:20
Postat av: Felixx

Var ska du gå på gymnasiet??

2009-06-06 @ 20:42:46
Postat av: fanny

sv: tibble ska jag gå :P

2009-06-08 @ 10:31:55
URL: http://fanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0