bye bye sweden, almost!

Hei :) Jag har bott hos pappa i några dagar, väldigt skönt! Som alla vet så dra vi till cypern på måndag, och som många vet så är jag lite stressad med skolan eftersom jag är sjuk. Nu vill jag bara säga att jag har varit duktig och gjort klart två tredjedelar av mitt so arbete :D Ska även vara duktig och gå i skolan imorgon, trots att min hals is killing me. De lär inte bli så mkt bloggande innan jag åker, har redan åkt runt och baxat låtar av folk till ipoden så jag ska slippa använda datorn allt i helgen. Imorgon ska jag vara med min man och ta de lugnt, lördag måste jag börja packa (suck) och om jag har tur så blir de lite sista minuten shopping och kanske en balklänning? På söndag blir de packa , kolla på pappas match klockan fyra och sen vara med alla underbara människor :) Jag har inte funderat ut om de är smartast att somna tidigt på söndag eller sent, vi ska vara i brottby klokan 03.30 - här är de ord och inga visor ! Pusss


Kommentarer
Postat av: Jasmine

tidigt! för då kan du vara pigg hela dagen på cypern :D puss på dig

2009-05-14 @ 22:26:12
URL: http://jqsmine.blogg.se/
Postat av: Johanna

snygg header :D

2009-05-23 @ 14:17:23
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0