hei jag heter arne

Haloj!
Kabaren i torsdags gick ganska bra faktikst, synd att allt är över så snabbt bara,vi har ju faktiskt lagt ner massa tid på skiten :P Efter kabaren va jag ganska slut kan jag ta och berätta, åkte hem med mamma, agge, david och min man, satt och pluggade till engelskapovet som vi skulle ha på fredagen medans resten kollade på fotboll. Sen sjussade vi iväg killarna och sen hem och duscha och march i säng. Vaknde helt jätte trött, gick till skolan och då kände jag hur död jag var xD, fick också veta att engprovet var valfritt så jag gjorde det dirket på morgonen på tekniken och gick sen hem. På fredagkvällen var jag med min man :) Vaknade vid halv fem på lördagen (ni kanske tror att jag var otålig och ville ha kina presenter) men sanningen är den att jag mådde så jäkla pissigt och kunde inte röra mig eller somna om, så ja väckte herman, stackarn xD

På lördags morgonen vaknade jag av sång och frukost på sängen :) Jag hade kalas under dagen ,trots att jag mådde dåligt, men jag käkade tabletter och orkade vara social i några timmar, efter det var jag helt slut. JAg fick iaf fina presenter, solglasögon,en tavla, en t-shirt, en rutig shorta, en parfym, en ipod, örhängen, armband, resekit och massa pengar så jag är glad :) Sen efter kalaset har jag mer eller mindre legat ner bäddad med hög feber, blv lite piggare i lördagskväll och spelade lite golf men blev trött dirket och fick bädda ner mig igen. Nu sitter jag hemma och känner mig stressad, vi har tydligen nationella i no imorgon märkte jag nu :O? plus att jag måste lämna in lite arbeten innan jag åker till cypern nästa måndag :D nei nu ska jag nog försöka plugga lite (A) puss


min nya vän :D

Kommentarer
Postat av: lisa

är det redan nästa måndag ni åker?! :O eller är det då eran klass ska till cypern? LYLLOS!

2009-05-11 @ 16:05:24
URL: http://fernandoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0