Golla.

Hejsan :)
Äntligen hemma från Cypern, vi har haft en toppen vecka men det är endå skönt när man får åka hem. I morse fick jag ett påhopp från min kära vän jessica, "du är aldrig inne på datorn, du bloggar inte du är inte inne på facebook och aldrig på msn" därför tänkte jag blogga lite för att visa att hon har fel!

Fig tree bay

Sarah och jag på kamelparken

Frukt-Fanny

Som  alla vet så är det ju balen för alla i vallentuna i morgon, väldigt kul tycker jag. I dag på gympan så dansade vi bugg, vals och foxstrot (?) - dock är jag lite orolig eftersom att jag lyckades ramla i bara strumpor idag, hur fan ska jag då klara av att stå på 11 cm klackar?! Har iaf köpt både skor och klänning och fixat så att Anna ska fixa mitt hår och smink, väldigt bra tycker jag :) Jag,jessica och sarah ska åka tsm till balen, vi kanske ska åka i min morbrors cadilack, frågan är den, kommer vi bli stämplade som ännu mera bönder om vi gör det? hoppas inte det xD
Bonde?

I kväll ska jag träna med mitt lag för första gången på länge, ska bli riktigt kul faktiskt! Jag har även blivit uttagen till div.1 matchen på måndag, lite snopet från min sida men väldigt kul!
En trevlig petrus som Fanny saknar

Fanny är inte lika proffsig utan karin


Världsbäst


Kommentarer
Postat av: Amanda

världens bästa lag är vi :D

jag tycker varje gång att du är så lik Amanda Ekerberg på bilden på dig och Annika ;)

2009-05-28 @ 15:53:26
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/
Postat av: Annika

jag gillare :)

2009-05-28 @ 18:13:48
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: Jesssiiiiccooool

NU BÖRJAR DE LIKNA NÅGOT FANNY :D:D:D:D:D:D

2009-05-28 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0